Friday 8 February 2013

Sabun Jongkong Emas 24K 50g RM180 Sedozen FREE POSTAGE


Sabun Jongkong Emas 24K 50g RM180 Sedozen FREE POSTAGE

KESEMPURNAAN WAJAH BERMULA DENGAN SABUN JONGKONG EMAS
Sabun Jongkong Emas adalah sabun muka yang mengandungi kolagen dan kandungan hablur emas yang bertindak sebagai anti penuaan pada kulit wajah.
Kajian saintifik membuktikan emas mampu menggalak penyerapan molekul oksigen ke dalam kulit serta membolehkan sel berada tahap paling tinggi yang menghasilkan kulit sihat berseri dan bersinar.
Kolagen yang merupakan bahan aktif utama dalam produk ini berfungsi membantu memperkuatkan dan mengaktifkan penghasilan serat kolagen dan elastin didalam lapisan dermis.
Kolagen terbukti dapat mengurangkan kedutan, garis-garis halus, mengembalikan keanjalan kulit serta mengekalkan kandungan kelembapan semula jadi dan merawat wajah.
Sesuai untuk semua jenis kulit dan dengan pemakaian semua jenis produk kecantikan yang berada di pasaran, ianya juga boleh digunakan untuk lelaki dan wanita yang menjaga penampilan.
Pengguna 2 kali sehari memberi kesan MERAWAT - MENCERAH - MENEGANG dan ANTI PENUAAN serta boleh juga dijadikan sebagai masker seminggu sekali yang menariknya pemakaian yang berterusan boleh melambatkan proses penuaan kulit bagi yang telah berusia 25 tahun keatas.

MENGAPA GARISAN DAN KEDUTAN MUNCUL?
Sewaktu muda, jaringan kolagen adalah utuh, namun peredaran masa melemahkan kulit kehilangan sifat elastin. Kulit semakin hilang ketahanan menyebabkan garisan halus diwajah mulai kelihatan sewaktu kita tersenyum atau mengerutkan dahi. Garisan wajah dan kedutan muncul apabila jaringan kolagen dibawah kulit musnah.

CARA MENGGUNAKAN SABUN JONGKONG EMAS :
Gosok sabun dengan air sehingga berbuih pekat, ratakan dimuka / leher selama 2 minit kemudian bilas sehingga bersih. 

Boleh juga digunakan sebagai masker seminggu sekali (biarkan diwajah selama 10minit-kemudian bilas bersih).

*  Sesuai untuk semua jenis kulit (kecuali jerawat yang teruk).
Sesuai untuk yang berusia 18 tahun keatas lelaki dan wanita.

MIN ORDER 1 DOZEN. sebarang pertanyaan. boleh pm fb - Koleksi Sabun Marazmaz, email - sabunberas001@gmail.com

Nak cuba dulu ? Hanya RM 20 Seketul >> klik sini
 

No comments:

Post a Comment